Lore Dewit vindt haar weg naar deBottomLine

Onlangs ging Lore Dewit aan de slag bij deBottomLine. “Na enkele jaren gewerkt te hebben voor grote agencies, was ik op zoek naar iets anders. Ik heb een grote passie voor marketing & communicatie. Toch merkte ik gaandeweg dat de manier waarop klassieke bureaus te werk gaan, niet is wat ik ambieer.”
Dewit was op zoek naar een bureau dat het anders aanpakt en kwam zo in contact met Steven Van Dingenen en Veerle Dauwe, founding partners van deBottomLine. Om het met haar eigen woorden te zeggen: “Ik was helemaal verkocht door de aanpak van deBottomLine: liefde en respect voor het team en een sterke focus op onderbouwde en resultaatgedreven communicatie. De bedrijfscultuur sluit helemaal aan bij mezelf als persoon.”
Met Lore Dewit vindt een hele dosis ervaring haar weg naar deBottomLine. Na haar studies KMO-management trok ze naar Dubai. Daar maakte ze deel uit van het Digital Transformation team dat de opdracht had om de Chalhoub Group in 900 dagen tot een hybrid retailer te transformeren. Dat was het moment dat het begon te kriebelen om zich verder te specialiseren in marketing. Terug in België ging ze als accountmanager aan de slag bij HeadOffice. Daar werkte ze op grote klanten zoals e5, Trademart Brussel, Renault Benelux en Miele. Haar kennis voor marketing ontwikkelde ze verder bij Wunderman Thompson, waar ze samen met haar team verantwoordelijk was voor Danone (en de subbrands Activia, Oikos, Danio etc.) en Lunch Garden.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]