L'Oréal en BMMA duikden Augmented Customer era in

Digitalisering speelt al lang een rol bij L'Oréal, waar de consument centraal staat in de gehele strategie van het bedrijf. Vandaag vindt het merk zijn marketing opnieuw uit en komt het dagelijks nieuwe trends tegemoet. Op 16 oktober licht Jean-Marc Auverlau, CEO van L'Oréal Benelux, een tipje van de sluier op tijdens een traditionele BMMA Lunch in Jeux D'Hiver. Na de lunch en toelichting van Auverlau is er ook een workshop voorzien, gehouden door Dominique Mangiatordi. Hij zal de aanwezigen de nieuwste trends en innovaties op het gebied van user experience (UX) voorleggen, met concrete voorbeelden en technieken. Inschrijven voor de sessie 'Meet the Augmented Customer' kan via de website van de BMMA.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



