Digitalisering speelt al lang een rol bij L'Oréal, waar de consument centraal staat in de gehele strategie van het bedrijf. Vandaag vindt het merk zijn marketing opnieuw uit en komt het dagelijks nieuwe trends tegemoet. Op 16 oktober licht Jean-Marc Auverlau, CEO van L'Oréal Benelux, een tipje van de sluier op tijdens een traditionele BMMA Lunch in Jeux D'Hiver. Na de lunch en toelichting van Auverlau is er ook een workshop voorzien, gehouden door Dominique Mangiatordi. Hij zal de aanwezigen de nieuwste trends en innovaties op het gebied van user experience (UX) voorleggen, met concrete voorbeelden en technieken. Inschrijven voor de sessie 'Meet the Augmented Customer' kan via de website van de BMMA.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]