Digitalisering speelt al lang een rol bij L'Oréal, waar de consument centraal staat in de gehele strategie van het bedrijf. Vandaag vindt het merk zijn marketing opnieuw uit en komt het dagelijks nieuwe trends tegemoet. Op 16 oktober licht Jean-Marc Auverlau, CEO van L'Oréal Benelux, een tipje van de sluier op tijdens een traditionele BMMA Lunch in Jeux D'Hiver. Na de lunch en toelichting van Auverlau is er ook een workshop voorzien, gehouden door Dominique Mangiatordi. Hij zal de aanwezigen de nieuwste trends en innovaties op het gebied van user experience (UX) voorleggen, met concrete voorbeelden en technieken. Inschrijven voor de sessie 'Meet the Augmented Customer' kan via de website van de BMMA.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]