L’Oréal kiest voor Be Connect 

Budgets / News

L'Oréal ParisBe Connect, specialist in social media marketing, heeft alle social media-budgetten binnengehaald van de afdeling L'Oréal Groot Publiek en Active Cosmetica in België. Be Connect zal hierdoor werken aan de uitbouw van prestigieuze merken zoals Garnier, Maybeline, L'Oréal Paris, Essie en Nyx op de sociale netwerken. Het bureau zal zich onder andere bekommeren om het bepalen en aansturen van de globale strategie om het publiek van L'Oreal te bereiken via de volledige portefeuille merken en productcategorieën. Be Connect zal ook de reclamecampagnes beheren op de sociale platformen waar L'Oréal reeds aanwezig is.

L'Oréal heeft onder andere voor Be Connect gekozen omwille van de samenwerking die verleden jaar met succes aangegaan werd voor L'Oréal Paris. « Het behalen van dit budget is een bekroning van het werk dat ons team al verschillende jaren verricht, » verklaart Sabrina Bulteau, ceo van Be Connect. « Wij bezitten nu een stevige ervaring in strategie, het aanmaken van content en de optimalisering van reclamecampagnes op de sociale netwerken. »