L'Oréal Paris sociaal met nieuw bureau

L'Oréal

Budgets / News

L'Oréal

L'Oréal Paris heeft Be Connect na een pitch gekozen voor de begeleiding in het digitale universum van vier belangrijke merken: Make Up, Skin Care, Colorations en Hair care. De specialist in social media marketing zal de verschillende merken bijstaan bij de definitie en implementatie van hun strategie op de sociale media: contet strategie, het plaatselijk vertalen van internationale content en het aanmaken van content op plaatselijke schaal, community management, reclamecampagnes op de sociale media en het bedenken van activeringscampagnes, om zo efficiënt een fanbasis van L'Oréal Paris uit te bouwen op de sociale netwerken.
"Wij hebben deze adverteerder overtuigd met onze aanpak die op 'social crm' en 'hyper targeting' gebaseerd is," zegt Sabrina Bulteau, CEO van Be Connect. "De aanpak die wij voorgesteld hebben, wil de gebruiker met het zo goed mogelijk gekozen gebruikersprofiel bereiken en hem de meest relevante boodschap sturen in functie van zijn parcours als klant en zijn affiniteit met de verschillende merken onder de koepel van L'Oréal Paris. Zo ontwikkelen wij momenteel een mechanisme voor een persoonlijkheidstest, die ons in staat moet stellen de 'fanbase' van L'Oréal Paris zo goed mogelijk te kwalificeren."
Met de aanwinst van dit nieuwe prestigieuze budget bevestigt Be Connect opnieuw de sterke groei die het de voorbije maanden neerzette, nadat het eerder andere belangrijke klanten mocht verwelkomen zoals VOO, Henkel of San Pellegrino.