Lotus Bakeries bakt zoete koekjes met Wunderman Brussel

Budgets / News

Expo 2015 Belgique LotusNa een marktconsultatie heeft Lotus Bakeries beslist om samen te werken met Wunderman Brussel voor het herpositioneren van haar digitale communicatie met www.lotusbakeries.be als het centraal platform.

Lotus Bakeries is wereldwijd actief in het traditionele en gezonde segment van tussendoortjes met de merken Lotus, Lotus Biscoff, Lotus Dinosaurus, Lotus Suzy, Peijnenburg, Snelle Jelle, Annas, Nākd, Trek, BEAR en Urban Fruit. 

Als sterke speler in dit segment zocht Lotus Bakeries een partner die met de nodige creativiteit en strategische visie een voorstel kon neerleggen die de online aanwezigheid van Lotus Bakeries versterkt en verder uitbouwt. 

Michael Verschueren, CEO bij Wunderman Brussel, is bijzonder opgetogen over de komst van Lotus Bakeries. “Dit project is de vrucht van onze strategische inzichten in de leefwereld van de doelgroepen van Lotus Bakeries alsook onze creatieve invulling onder leiding van Bob Goor, onze creatief directeur. Het digitaal platform wordt nog dit jaar opgeleverd en het spreekt voor zich dat wij bij Wunderman Brussel vol vertrouwen uitkijken naar de reacties van de klanten van Lotus Bakeries.”