Na een marktconsultatie heeft Lotus Bakeries beslist om samen te werken met Wunderman Brussel voor het herpositioneren van haar digitale communicatie met www.lotusbakeries.be als het centraal platform.
Lotus Bakeries is wereldwijd actief in het traditionele en gezonde segment van tussendoortjes met de merken Lotus, Lotus Biscoff, Lotus Dinosaurus, Lotus Suzy, Peijnenburg, Snelle Jelle, Annas, Nākd, Trek, BEAR en Urban Fruit.
Als sterke speler in dit segment zocht Lotus Bakeries een partner die met de nodige creativiteit en strategische visie een voorstel kon neerleggen die de online aanwezigheid van Lotus Bakeries versterkt en verder uitbouwt.
Michael Verschueren, CEO bij Wunderman Brussel, is bijzonder opgetogen over de komst van Lotus Bakeries. “Dit project is de vrucht van onze strategische inzichten in de leefwereld van de doelgroepen van Lotus Bakeries alsook onze creatieve invulling onder leiding van Bob Goor, onze creatief directeur. Het digitaal platform wordt nog dit jaar opgeleverd en het spreekt voor zich dat wij bij Wunderman Brussel vol vertrouwen uitkijken naar de reacties van de klanten van Lotus Bakeries.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]