Lotus en We Are Social geven toiletrolletje een tweede leven

Een paar maanden geleden bracht Lotus toiletpapier zonder rol uit. U weet wel, om voorgoed komaf te maken met die lastige momenten waarop dat lege rolletje blijft hangen. Exit het rolletje dus. Nu gunt het toiletpapiermerk het befaamde rolletje echter een tweede leven met ‘La Seconde Vie du Tube’, een online minigame van 2 min 30, het equivalent van de aanbevolen gemiddelde tijd om op het toilet door te brengen (volgens de World Toilet Organization toch).
‘La Seconde Vie du Tube’ is een muzikaal spel van de hand van het Franse We Are Social en de ideale manier om onze privacy te waarborgen en eventueel onaangenaam geluid te verbergen dat tijdens deze pauze kan optreden.
Credits:
We Are Social
Thomas Guilhot, Directeur de la création
Nicolas Duménil, Directeur de création
Emilie Coulon, Conceptrice rédactrice
Aurélie Baraffe, Directrice artistique
Doriane Deneve, Directrice artistique junior
Louis Guilleron, Assistant Motion Designer
Stéphane Maguet, Head of Innovation
Samih El Hadef, Creative technologist
Fabien Gaëtan, Creative strategist senior
Maud Noël, Group Account Director
Mai Bruun, Consultante senior
Corentin Picaut, Consultant senior
Félix Régnier, Consultant junior
Pauline Navarre, Assistant account manager
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]