Een paar maanden geleden bracht Lotus toiletpapier zonder rol uit. U weet wel, om voorgoed komaf te maken met die lastige momenten waarop dat lege rolletje blijft hangen. Exit het rolletje dus. Nu gunt het toiletpapiermerk het befaamde rolletje echter een tweede leven met ‘La Seconde Vie du Tube’, een online minigame van 2 min 30, het equivalent van de aanbevolen gemiddelde tijd om op het toilet door te brengen (volgens de World Toilet Organization toch).
‘La Seconde Vie du Tube’ is een muzikaal spel van de hand van het Franse We Are Social en de ideale manier om onze privacy te waarborgen en eventueel onaangenaam geluid te verbergen dat tijdens deze pauze kan optreden.
Credits:
We Are Social
Thomas Guilhot, Directeur de la création
Nicolas Duménil, Directeur de création
Emilie Coulon, Conceptrice rédactrice
Aurélie Baraffe, Directrice artistique
Doriane Deneve, Directrice artistique junior
Louis Guilleron, Assistant Motion Designer
Stéphane Maguet, Head of Innovation
Samih El Hadef, Creative technologist
Fabien Gaëtan, Creative strategist senior
Maud Noël, Group Account Director
Mai Bruun, Consultante senior
Corentin Picaut, Consultant senior
Félix Régnier, Consultant junior
Pauline Navarre, Assistant account manager
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]