Een paar maanden geleden bracht Lotus toiletpapier zonder rol uit. U weet wel, om voorgoed komaf te maken met die lastige momenten waarop dat lege rolletje blijft hangen. Exit het rolletje dus. Nu gunt het toiletpapiermerk het befaamde rolletje echter een tweede leven met ‘La Seconde Vie du Tube’, een online minigame van 2 min 30, het equivalent van de aanbevolen gemiddelde tijd om op het toilet door te brengen (volgens de World Toilet Organization toch).
‘La Seconde Vie du Tube’ is een muzikaal spel van de hand van het Franse We Are Social en de ideale manier om onze privacy te waarborgen en eventueel onaangenaam geluid te verbergen dat tijdens deze pauze kan optreden.
Credits:
We Are Social
Thomas Guilhot, Directeur de la création
Nicolas Duménil, Directeur de création
Emilie Coulon, Conceptrice rédactrice
Aurélie Baraffe, Directrice artistique
Doriane Deneve, Directrice artistique junior
Louis Guilleron, Assistant Motion Designer
Stéphane Maguet, Head of Innovation
Samih El Hadef, Creative technologist
Fabien Gaëtan, Creative strategist senior
Maud Noël, Group Account Director
Mai Bruun, Consultante senior
Corentin Picaut, Consultant senior
Félix Régnier, Consultant junior
Pauline Navarre, Assistant account manager
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]