LU geeft het eerste koekje aan DVLR

Crea / News

De Vloer bijt zich vast in LU’s ‘Share The LUve’-campagne met Het Eerste Koekje. Voor deze campagne zocht De Vloer samen met het team van LU naar de essentie van het product. Welke rol kan een koekje spelen in ons leven? Deze vraag werd beantwoord met: ‘Het eerste koekje geef je aan iemand heel bijzonder!’

Het eerste koekje van het pak is het speciaalste koekje. Het is het koekje waar je het meest naar verlangt. Maar in plaats van dat eerste koekje zèlf op te eten, geven we het aan iemand anders. Aan iemand om wie je geeft. Of aan iemand die het écht verdiend heeft. De Vloer en LU kozen voor een reeks product-focused TVC’s waarin men een emotioneel verhaal bouwt rond het eerste koekje van het pak. Het eerste koekje is bijvoorbeeld voor je topcollega die net z’n presentatie knalde, of voor je kleine bolleboos die ijverig aan het blokken is. “Met deze brede campagne installeren we niet alleen een gedachte maar ook een nieuwe gewoonte. Aan wie geef ik mijn eerste koekje? En waarom? Een klein gebaar vol grote emoties. Want met één koekje kan je iemand heel bijzonder doen voelen," aldus Johan Roelandt. van De Vloer. "Gelukkig zijn alle andere koekjes van het pak wel voor mij."

En, aan wie geef jij je eerste koekje?

Credits:

Client: Mondelez International

Client contact: Nathalie Brugel, Rhandy Biemans, Amber de Vries, Danae Hünneman, Sofie Couck

Agency: De Vloer

Account Team: Nathalie Rahbani, Lucas Gijs

Creative Director: Johan Roelandt, Geert Verdonck

Creatie: Robin Van de Ryck, Henri Verhaegen

Design: Tuan Phan, Tom De Vriendt

Production: Make

Film Production: Studio Wauters