Lucy bedacht voor Antwerpen een vervolg op hun Slim naar Antwerpen-campagne. De stad wil haar inwoners blijven aanmoedigen om met alternatieve vervoersmiddelen naar Antwerpen te komen. De campagne doet dat door de bewoners die dat al doen op een pedestal te zetten. “Mensen die vandaag al bewust nadenken over, en gebruik maken van, slimme vervoersmodi om zich van of naar de stad te verplaatsen, kunnen we gerust de helden van het verkeer noemen” zegt Yves Van Hacht, artdirector bij Lucy.
“Helden, winnaars, kapiteins, weldoeners, bazen, … zijn allemaal aansprekingen die als een ode gebruikt kunnen worden. ‘Baas’ kan je in mijn geval trouwens letterlijk nemen, aangezien onze creatief directeur Iwein elke dag met trein en step naar kantoor komt.” De campagne bestaat uit een hele reeks radiospots, affichage en groot digitaal luik, en loopt van eind augustus tot eind september.
Credits
CLIENT:
Brand: Stad Antwerpen
Clients: Michiel Penne, Hanne Pauwels, Kaat Daemen, Marijke De Roeck, Silke Lamoen, Annelies Heijns, Cilia Daemen
AGENCY: LUCY
Creative Director: Laurent Dochy & Iwein Vandevyver
Strategic Director: Laurent Dochy
Creatives: Ruben De Praetere & Yves Van Hacht
Account Manager: Thomas Vuerinckx
Account Executive: Sofie Hoorens
Head of Design: Jan Sidgwick
DTP: Ken Wuytack & Herman Mercelis
VISUALS
Production agency: Bounce Rocks
Visual Artist: Kris De Smedt
Assistant photographer: Alwin Vyvey
Styling: Laura Gryseels
Executive producer: Roxane Lemaire
Producer: Andreas Vermeulen, Josefine Morrens
Production assistant: Leonie Borgs, Marlies Janssens
RADIO
Radio production: Raygun
Pub & Music producer: Toon Jansegers
Production coordination: Elisabeth De Weerdt, Esther Coolen
Production manager: Jean-François Soenens
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]