Lucy heel stilletjes voor Ketnet

Wat als een tienjarig Joods meisje tijdens de Tweede Wereldoorlog geen dagboek had gehad, maar een vlogcamera? Dat is de insteek van De vlog van Fée, de nieuwe historische fictiereeks die sinds deze weekop Ketnet.be en in de Ketnet-app te bekijken is. De vlog van Fée is geïnspireerd op een waargebeurd verhaal van bij ons. De reeks werd volledig op smartphone gedraaid, in een vertelvorm op kindermaat.
Met de nieuwe fictiereeks wil Ketnet de geschiedenis tastbaar maken voor kinderen en zet de jeugdzender in op herinneringseducatie. De vlog van Fée zorgt er niet alleen voor dat kinderen feiten en kennis opdoen over de Tweede Wereldoorlog, maar wekt ook empathie, betrokkenheid en reflectie op bij de kijkers. Om deze nieuwe reeks aan te kondigen bedacht Lucy een heel stille maar impactvolle radiospot en een printadvertentie.
Credits
Brand: Ketnet
Clients: Annemie Gulickx, Hanne Laureys, Liselotte Van Halewyck, Elisabeth Roelandt
Agency: Lucy
Creative Director: Laurent Dochy & Iwein Vandevyver
Strategic Director: Laurent Dochy
Creatives: Yves Van Hacht & Ruben De Praetere
Account Executive: Sofie Hoorens
Account Manager: Thomas Vuerinckx
Head of Design: Jan Sidgwick
DTP: Ken Wuytack
Copyright images : Gettyimages
Radio production: Raygun
Pub & Music producer: Toon Jansegers
Production coordination: Elisabeth De Weerdt, Esther Coolen
Production Manager: Jean-François Soenens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]