Zoals elk jaar gaat Klara samen met haar luisteraars op zoek naar de 100 meest geliefde stukken klassieke muziek. Op zaterdag 24 en zondag 25 november wordt de Top 100 live uitgezonden vanuit het Radiohuis in Kortrijk. Om deze aan te kondigen, bedacht Lucy een reeks van drie spotjes voor televisie en online en ook drie radiospots.
Credits:
Brand: Klara
Nethoofd: Chantal Pattyn
Marketing directeur: Elisabeth Roelandt
Zakelijk coördinator: Els De Baets
Brand manager: Ellen Moriau
Agency: Lucy
Creative Directors: Iwein Vandevyver & Laurent Dochy
Creatives: Tom Jacobs & Iwein Vandevyver
Director of Brand Management: Jonas De Wit
Account Manager: Maïté Camerman
Filmproductie: VRT-archief, Hamlet
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]