Zoals elk jaar gaat Klara samen met haar luisteraars op zoek naar de 100 meest geliefde stukken klassieke muziek. Op zaterdag 24 en zondag 25 november wordt de Top 100 live uitgezonden vanuit het Radiohuis in Kortrijk. Om deze aan te kondigen, bedacht Lucy een reeks van drie spotjes voor televisie en online en ook drie radiospots.
Credits:
Brand: Klara
Nethoofd: Chantal Pattyn
Marketing directeur: Elisabeth Roelandt
Zakelijk coördinator: Els De Baets
Brand manager: Ellen Moriau
Agency: Lucy
Creative Directors: Iwein Vandevyver & Laurent Dochy
Creatives: Tom Jacobs & Iwein Vandevyver
Director of Brand Management: Jonas De Wit
Account Manager: Maïté Camerman
Filmproductie: VRT-archief, Hamlet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]