Lucy houdt het kort voor Klara

Zoals elk jaar gaat Klara samen met haar luisteraars op zoek naar de 100 meest geliefde stukken klassieke muziek. Op zaterdag 24 en zondag 25 november wordt de Top 100 live uitgezonden vanuit het Radiohuis in Kortrijk. Om deze aan te kondigen, bedacht Lucy een reeks van drie spotjes voor televisie en online en ook drie radiospots.
Credits:
Brand: Klara
Nethoofd: Chantal Pattyn
Marketing directeur: Elisabeth Roelandt
Zakelijk coördinator: Els De Baets
Brand manager: Ellen Moriau
Agency: Lucy
Creative Directors: Iwein Vandevyver & Laurent Dochy
Creatives: Tom Jacobs & Iwein Vandevyver
Director of Brand Management: Jonas De Wit
Account Manager: Maïté Camerman
Filmproductie: VRT-archief, Hamlet
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]