Lucy in vakantiestemming voor Neckermann

Crea / News

Zo heel even – puur uit nieuwsgierigheid – een reisje naar de zon opzoeken? Da’s niet zonder risico wanneer je bij Neckermann gaat kijken. Hun aanbod is namelijk zo uitgebreid dat je er altijd de perfecte vakantie vindt. En voor je het weet wordt zoeken dan boeken.

“De lijn zoeken is boeken wordt de koepel voor alle Neckermann-communicatie. Een fijne manier om het uitgebreide aanbod van een iconisch Belgisch merk als Neckermann verder in de verf te zetten,” vertelt Lieselotte Steyaert, marketing manager bij Neckermann.

In de nieuwe campagne van Lucy horen we mensen vertellen hoe ze door de meest random gebeurtenissen bij Neckermann – en bijgevolg op vakantie – belandden. De spots worden gespreid over het jaar ingezet op alle grote radiozenders. De campagne wordt naast radio ook verder digitaal aangevuld met online video & social assets.

Credits:

Brand: Neckermann
​Contact: 
Iwan Gillis D’Hamers, Lieselotte Steyaert, Maxime Claeys

Creative Agency: Lucy
​Creatives: 
Jan Nagels & Laura Swyzen
​Copywriter FR: 
Jérôme Van Den Broeck & Yves Cwajgenbaum
​Design & motion: 
Vincent De Boeck
​Account director: 
Valentine Reuse
​Creative director: 
Laurent Dochy
Strategy director: Mélanie Dalla-Riva

​Radio production: Cobra Radio Brewery
​Sound: 
Christophe Cossement