Lucy is selectief voor Radio 1 Select

Crea / Media / News

Lucy Radio 1 Select Radio 1 lanceert een nieuwe digitale service: Radio 1 Select. Voortaan herbeluister je alle recente radiofragmenten gemakkelijk via de app of de website. Zo hoef je dus niets te missen van alle interessante verhalen en content die Radio 1 te bieden heeft. Daarmee ging Lucy aan de slag voor de lanceringscampagne van dit nieuwe product.radio1select_267hx202b.indd

In de tv-spot zien we wat er zich in het hoofd afspeelt tijdens een pijnlijk stilte. Gelukkig heb je dankzij Radio 1 Select nu altijd iets te vertellen. De print laat dan weer op een grappige manier zien hoe belangrijk het is om het hele verhaal/fragment te horen, niet enkel een stukje ervan. Op radio, ten slotte, werden er voor elk programma van Radio 1 unieke bumperspotjes voorzien.

radio1select_267hx202b.indd

Radio 1 biedt dagelijks ruim 30 korte audiofragmenten aan. Daarmee wordt Radio 1 nar eigen zeggen de zender met het grootste digitale aanbod op vlak van audio. Heb je iets gemist op Radio 1 of wil je je favoriete fragment eens rustig opnieuw beluisteren, dan kan je de korte fragmenten 48 uur na de uitzending herbeluisteren op radio1.be. Je kan de fragmenten ook delen via sociale media. Wie liever via de smartphone luistert, kan ook terecht op de Radio 1-app.

Credits

Agency: Lucy
Brand: Radio 1
Client: Elisabeth Roelandt, Stijn Ombelets, Danny Van der Elst
Head of Brand Management: Jonas De Wit
Account Manager: Maïté Camerman
Creative Director: Iwein Vandevyver, Laurent Dochy
Creatives: Jonas Marysse, Ruben Van Maldeghem
Design: Ken Wuytack

TV production: Humans
Director : Tom Willems
DOP : Patrick Otten
Producer : Kristof Poot
Executive Producer : Jessy Nelemans