Lucy, Ketnet, MNM en Radio2 trekken samen de lijn tegen pesten

Al sinds 2012 bindt Ketnet samen met het netwerk Kies Kleur tegen Pesten de strijd aan tegen pesten. Dit jaar gaan ze met Lucy een stapje verder en activeren ze jong en oud om een ‘stippenlijn’ te maken tegen pesten. Dit onder het motto: “Hier trekken wij de lijn”. Naast een nieuw antipestlied en tal van tips, verhalen en acties van de verschillende netten, wordt STIP IT ondersteund door een tv-spot, print en radio.
Het campagnebeeld toont hoe jong en oud de handen in elkaar slaan tegen pesten, met een oproep die – net als de stippen zelf – op de handen getekend is. In de radiospot maken kinderen op de speelplaats een stippenlijn aan de hand van een spelletje dat ongetwijfeld bekend in de oren klinkt.
Ook MNM en Radio2 steunen dit jaar opnieuw de campagne.
CREDITS
Brand: VRT
Clients: Annemie Gulickx, Naïké Van Hulle, Bette Van den Briel, Liselotte Van Halewyck, Bart Peeters, Elisabeth Roelandt
Agency: Lucy
Creative Director: Laurent Dochy
Creatives: Jan Nagels & Laura Swyzen
Account Director: Thomas Vuerinckx
Account Manager: Sofie Hoorens
Design Director: Jan Sidgwick
Designer: Samuel Allemand
Print production: CRUSH
Photographer: Victor Pattyn
Managing producer: Camille Cieters
Producer: Femke Timmers
Radio production: Raygun & VRT spotcel
Pub & Music producer: Toon Jansegers
Producer: Elisabeth De Weerdt
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]