Lucy, Ketnet, MNM en Radio2 trekken samen de lijn tegen pesten
Al sinds 2012 bindt Ketnet samen met het netwerk Kies Kleur tegen Pesten de strijd aan tegen pesten. Dit jaar gaan ze met Lucy een stapje verder en activeren ze jong en oud om een ‘stippenlijn’ te maken tegen pesten. Dit onder het motto: “Hier trekken wij de lijn”. Naast een nieuw antipestlied en tal van tips, verhalen en acties van de verschillende netten, wordt STIP IT ondersteund door een tv-spot, print en radio.
Het campagnebeeld toont hoe jong en oud de handen in elkaar slaan tegen pesten, met een oproep die – net als de stippen zelf – op de handen getekend is. In de radiospot maken kinderen op de speelplaats een stippenlijn aan de hand van een spelletje dat ongetwijfeld bekend in de oren klinkt.
Ook MNM en Radio2 steunen dit jaar opnieuw de campagne.
CREDITS
Brand: VRT
Clients: Annemie Gulickx, Naïké Van Hulle, Bette Van den Briel, Liselotte Van Halewyck, Bart Peeters, Elisabeth Roelandt
Agency: Lucy
Creative Director: Laurent Dochy
Creatives: Jan Nagels & Laura Swyzen
Account Director: Thomas Vuerinckx
Account Manager: Sofie Hoorens
Design Director: Jan Sidgwick
Designer: Samuel Allemand
Print production: CRUSH
Photographer: Victor Pattyn
Managing producer: Camille Cieters
Producer: Femke Timmers
Radio production: Raygun & VRT spotcel
Pub & Music producer: Toon Jansegers
Producer: Elisabeth De Weerdt
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]