VRT MAX, het online video- en luisterplatform van de openbare omroep, heeft een veilige Ketnet-zone waarin de content steeds de leeftijd van je kind mee volgt. Om ouders en grootouders aan te zetten om een profiel voor hun (klein)kinderen aan te maken, bedacht Lucy een (niet zo) kidsproof campagne. In de spot voor televisie en online zien we kindervriend Bumba die in een gewelddadige aflevering van Undercover verzeild is geraakt. In de radiospot horen we kinderen die “drugsmilieuke” spelen. De boodschap is duidelijk: niet alle programma’s op VRT MAX zijn geschikt voor kinderen. Gelukkig is er de veilige Ketnet-zone.
Credits
Brand: VRT
Clients: Bette Van den Briel, Liselotte Van Halewyck, Annemie Gulickx, Elisabeth Roelandt
Agency: Lucy
Creative Director: Iwein Vandevyver
Creatives: Jan Nagels, Arno De Meulder, Iwein Vandevyver
Account Director: Thomas Vuerinckx
Account Manager: Sofie Hoorens
Head of Design: Jan Sidgwick
Graphic Design: Jan Sidgwick, Samuel Allemand
Motion & 3D: Jan Sidgwick
DTP: Samuel Allemand
TVC production: Wenneker.be
Executive Producer: Mathias Kerner
Post-Producer: Mirjam De Vreese
Sound post production: Pierrre Mailly
Radio production: Raygun & VRT spotcel
Pub & Music producer: Toon Jansegers
Producer: Thaïs Van Burm
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]