Lucy (niet zo) kidsproof voor VRT MAX en Ketnet

VRT MAX, het online video- en luisterplatform van de openbare omroep, heeft een veilige Ketnet-zone waarin de content steeds de leeftijd van je kind mee volgt. Om ouders en grootouders aan te zetten om een profiel voor hun (klein)kinderen aan te maken, bedacht Lucy een (niet zo) kidsproof campagne. In de spot voor televisie en online zien we kindervriend Bumba die in een gewelddadige aflevering van Undercover verzeild is geraakt. In de radiospot horen we kinderen die “drugsmilieuke” spelen. De boodschap is duidelijk: niet alle programma’s op VRT MAX zijn geschikt voor kinderen. Gelukkig is er de veilige Ketnet-zone.
Credits
Brand: VRT
Clients: Bette Van den Briel, Liselotte Van Halewyck, Annemie Gulickx, Elisabeth Roelandt
Agency: Lucy
Creative Director: Iwein Vandevyver
Creatives: Jan Nagels, Arno De Meulder, Iwein Vandevyver
Account Director: Thomas Vuerinckx
Account Manager: Sofie Hoorens
Head of Design: Jan Sidgwick
Graphic Design: Jan Sidgwick, Samuel Allemand
Motion & 3D: Jan Sidgwick
DTP: Samuel Allemand
TVC production: Wenneker.be
Executive Producer: Mathias Kerner
Post-Producer: Mirjam De Vreese
Sound post production: Pierrre Mailly
Radio production: Raygun & VRT spotcel
Pub & Music producer: Toon Jansegers
Producer: Thaïs Van Burm

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





