Lucy (niet zo) kidsproof voor VRT MAX en Ketnet

Crea / News

VRT MAX, het online video- en luisterplatform van de openbare omroep, heeft een veilige Ketnet-zone waarin de content steeds de leeftijd van je kind mee volgt. Om ouders en grootouders aan te zetten om een profiel voor hun (klein)kinderen aan te maken, bedacht Lucy een (niet zo) kidsproof campagne. In de spot voor televisie en online zien we kindervriend Bumba die in een gewelddadige aflevering van Undercover verzeild is geraakt. In de radiospot horen we kinderen die “drugsmilieuke” spelen. De boodschap is duidelijk: niet alle programma’s op VRT MAX zijn geschikt voor kinderen. Gelukkig is er de veilige Ketnet-zone.

Credits

Brand: VRT 

Clients: Bette Van den Briel, Liselotte Van Halewyck, Annemie Gulickx, Elisabeth Roelandt

Agency: Lucy

Creative Director: Iwein Vandevyver

Creatives: Jan Nagels, Arno De Meulder, Iwein Vandevyver

Account Director: Thomas Vuerinckx

Account Manager: Sofie Hoorens

Head of Design: Jan Sidgwick

Graphic Design: Jan Sidgwick, Samuel Allemand

Motion & 3D: Jan Sidgwick

DTP: Samuel Allemand

TVC production: Wenneker.be 

Executive Producer: Mathias Kerner

Post-Producer: Mirjam De Vreese

Sound post production: Pierrre Mailly

Radio production: Raygun & VRT spotcel

Pub & Music producer: Toon Jansegers

Producer: Thaïs Van Burm