Lucy schrijft voor De Standaard
Voor de vijfde editie van 'De correspondenten' krijgen enkele journalisten van De Standaard opnieuw de tijd om zich gedurende een langere periode te verdiepen in kwesties die deze wereld overhoop halen. Om deze jongste editie aan te kondigen bedacht Lucy een campagne bestaande uit een reeks advertenties en banners voor elk van de thema’s: monogamie, apartheid, testosteron en plastic.
Credits
Client: De Standaard
Communicatiemanager: Klaartje De Bonnaire Brand manager: Emmanuel Naert
Adjunct hoofdredacteur/projectleider: Lieven Sioen Hoofdredacteur: Karel Verhoeven
Agency: Lucy
Creative Directors: Iwein Vandevyver & Laurent Dochy
Creatives: Marko Leus, Philip Vandenberghe, Iwein Vandevyver & Laurent Dochy Director of Brand Management: Jonas De Wit
Account Manager: Miet Lust
Design: Ken Wuytack
Retouching: Tom Vandewiele
Credits
Client: De Standaard
Communicatiemanager: Klaartje De Bonnaire Brand manager: Emmanuel Naert
Adjunct hoofdredacteur/projectleider: Lieven Sioen Hoofdredacteur: Karel Verhoeven
Agency: Lucy
Creative Directors: Iwein Vandevyver & Laurent Dochy
Creatives: Marko Leus, Philip Vandenberghe, Iwein Vandevyver & Laurent Dochy Director of Brand Management: Jonas De Wit
Account Manager: Miet Lust
Design: Ken Wuytack
Retouching: Tom Vandewiele