Lucy slechtgezind voor Beter Bed

Crea / News

Na een marktconsultatie besloot Beter Bed zijn communicatiebudget toe te vertrouwen aan Lucy. Het Brusselse bureau staat in voor de communicatiestrategie, creatie en productie van campagnes voor de Belgische markt.

Om de ingedommelde slaapcategorie wakker te schudden bedacht Lucy een nieuw merkplatform voor Beter Bed. Zo maken we telkens kennis met personen met een rothumeur die ‘dringend naar Beter Bed moeten’. Na een eerste radiowave in het voorjaar lanceert Beter Bed nu een nieuwe 360-imagocampagne. "De volledige slaapcategorie wordt gedomineerd door nogal saaie en technische communicatie. Wat ervoor zorgt dat Beter Bed met zijn opvallend creatief platform en droge tone of voice de juiste snaar raakt bij de Belgen. Want ja, we hebben het uiteindelijk toch liever ook niet te saai in de slaapkamer..." zegt ​Iwein Vandevyver, creatief directeur bij Lucy.

Televisiespot

Radio

Credits

Agency: Lucy
Brand: Beter Bed
Contact Client: Perijn Hoefsloot, Cees van de Water & Peter Claeys

Account Manager: Anouk van der Wallen
Creative Director: Iwein Vandevyver
Creatives: Ruben De Praetere, Yves Van Hacht & Jan Nagels

Film production company: Wenneker.be

Executive producer: Mathias Kerner

Producer: Roxanne Wylleman
DOP: Anton Mertens

Post Producer: Mirjam De Vreese

Sound Production: Audiotheque

Productie radiospots: Raygun