Lucy vangt de tijdsgeest voor De Standaard

De Standaard en Lucy waren ijverig de lanceringscampagne van de vernieuwde De Standaard aan het voorbereiden… toen plots de coronacrisis uitbrak, en alle creatie van tafel veegde. Het virus had de hele wereld grondig door elkaar geschud. En precies dàt werd het vertrekpunt voor de nieuwe campagne die ze bij Lucy bedachten.
Ja, we beleven rare, onzekere tijden. Om dat te weten, hoeft u geen krant te lezen. Maar als u onze veranderende wereld beter wil begrijpen, kiest u voor De Standaard, nu helemaal vernieuwd. Vol inzichten en verhalen achter de feiten. De campagne bestaat uit radio, televisie, print, bannering en SoMe filmpjes.
Credits
Agency: Lucy
Brand: De Standaard
Client: Klaartje De Bonnaire, Emmanuel Naert
Head of Brand Management: Jonas De Wit
Account Manager: Maïté Camerman
Creative Director: Iwein Vandevyver
Strategic Director: Laurent Dochy
Creatives: Thomas Thysens, Iwein Vandevyver
Design: Lotte Neirynck, Ken Wuytack
Tv production: Steije Hillewaert
Radio production: Raygun
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]