Voor World Menstrual Hygiene Day bedacht Lucy een paginagrote advertentie die je eventjes op het verkeerde been zet. Op het eerste gezicht lijkt het reclame voor een duur, exclusief product. Maar dan blijkt het om een doodgewone tampon te gaan. Want voor duizenden vrouwen in ons land zijn maandverband en tampons simpelweg onbetaalbare luxeproducten. Zo hebben 1 op 10 meisjes en vrouwen tussen 12 en 25 jaar vaak onvoldoende geld om menstruatieproducten te kopen. Met dit krachtig statement vraagt BruZelle aandacht voor menstruatiearmoede in ons land.
Credits
Client: BruZelle
Contacts: Veronica Martinez, Tessa Rasmussen, Yves Vranckx
Creative Director: Iwein Vandevyver & Laurent Dochy
Managing Director: Jonas De Wit
Creative: Marc Rattat
Copy: Iwein Vandevyver
Head of Design: Jan Sidgwick
Design: Samuel Allemand
Additional 3D: Jan Sidgwick
Account Manager: Sofie Hoorens
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]