Lucy vraagt aandacht voor Menstrual Hygiene Day

Voor World Menstrual Hygiene Day bedacht Lucy een paginagrote advertentie die je eventjes op het verkeerde been zet. Op het eerste gezicht lijkt het reclame voor een duur, exclusief product. Maar dan blijkt het om een doodgewone tampon te gaan. Want voor duizenden vrouwen in ons land zijn maandverband en tampons simpelweg onbetaalbare luxeproducten. Zo hebben 1 op 10 meisjes en vrouwen tussen 12 en 25 jaar vaak onvoldoende geld om menstruatieproducten te kopen. Met dit krachtig statement vraagt BruZelle aandacht voor menstruatiearmoede in ons land.
Credits
Client: BruZelle
Contacts: Veronica Martinez, Tessa Rasmussen, Yves Vranckx
Creative Director: Iwein Vandevyver & Laurent Dochy
Managing Director: Jonas De Wit
Creative: Marc Rattat
Copy: Iwein Vandevyver
Head of Design: Jan Sidgwick
Design: Samuel Allemand
Additional 3D: Jan Sidgwick
Account Manager: Sofie Hoorens
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]