Lucy zet Molecule op stelten

Een frisse, positionerende imagocampagne maken was de opdracht die Lucy van Molecule kreeg na het winnen van een strategische en creatieve pitch begin dit jaar. Onder de koepel daddebewook schreef Lucy een song met bijhorende videoclip. De clip werd volledig gefilmd in molecule met de werknemers van molecule als figuranten. De hoofdrol werd verzorgd door Andrew Van Ostade (ex School Is Cool).
Molecule is een begrip in de retailwereld. Wilfried Mol en zijn echtgenote Brigitte Claerhout begonnen in 1966 met de verkoop van kachels vanuit hun woonkamer. Vandaag staat Molecule voor 60.000 m² winkeloppervlakte, 400.000 producten en 120 medewerkers. Dochter Sylvie Mol en kleinzoon Jens Govaert leiden de dagelijkse werking.
Credits:
Client: Molecule
Zaakvoerder: Jens Govaert
Marketing Director: Guy De Meulenaere
Agency: Lucy
Creative Directors: Laurent Dochy & Iwein Vandevyver
Creatives: Luc Shih & Kristoff De Prins
Director of Brand Management: Jonas De Wit
Account Manager: Miet Lust & Maïté Camerman
Film Production: Czar
Director: Toon Aerts
Editing: Robin de Praetere
Producer: Lander Engels
Executive Producer: Eurydice Gysel
Post-producers: Bieke De Keersmaecker
Audio production: Think ‘n Talk
Music Composer: Greg Scheirlinckx
Sound Engineers: Greg Scheirlinckx & Philippe Ledent
Producer / Voice Coach: Arthur Deligne & Koen Baeyens
Artists: Bram Lagast & Simon Stragier (ESSBO)
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]