Luminusmannetjes en Havas houden weer huis

Crea / News

Luminus Bonhomme Rouge
Na het temmen van radiatoren, het vechten tegen te dure facturen en het beleven van een heleboel andere avonturen zijn de Luminusmannetjes opnieuw te zien op het scherm. Ze zijn nog altijd klein, hebben nog altijd rode haren, maar nemen deze keer wél een nieuwe rol op zich: het comfort van consumenten naar nieuwe hoogtes te tillen. Die evolutie, bedacht door Havas WW Brussels en Luminus, toont duidelijk waar het merk in de toekomst naartoe wil: Luminus wil klanten helpen om van hun huis een thuis te maken, een plek waar het fijn vertoeven is en waar iedereen positieve energie kan opdoen. Zo kunnen klanten voortaan bij de energieleverancier terecht voor zowel de verkoop en de installatie als het onderhoud van hun nieuwe verwarmingsketel. Daarom spelen de Luminusmannetjes nu de hoofdrol in een echte feel-good-movie. Ze bevinden zich niet meer in een imaginaire wereld, maar in een hedendaags huis. Om ervoor te zorgen dat de bewoners van dat huis zich goed voelen vanaf zonsopgang, worden de krachten gebundeld.
Tegelijkertijd met de televisiecampagne wordt ook een campagne gelanceerd via radio, banners en pre-rolls, die het nieuwe aanbod in de verf moeten zetten.

Credits:
Adverteerder : Luminus
Agentschap: Havas ww Brussels
Verantwoordelijken adverteerder: Bart Swings, Pierre-Anne Jacqmain
Creatief Directeurs: Hugo Battistel & Stéphane Daniel
Copy : Antoine Wellens
AD : Vanessa Hendrickx
Accounts : Murielle Segers, Davy De Zutter
Strategie : Kacper Wozniak, Melanie Dalla-Riva
TV Productie: The Film Makers
Regisseur : Kene Illegems
Productie: Caviar
Post-productie: Nozon
Geluid: Raygun