Lunch Garden en VML delen meterslange spaghettisliert voor Valentijn
Romantische zielen die altijd al eens de iconische spaghettiscène uit Lady en de Vagebond thuis wilden naspelen, moeten zich deze Valentijnsweek reppen naar Lunch Garden voor een pakketje Spaghetti d’Amore.
Wie Lunch Garden kent, weet dat de restaurantketen een voorliefde heeft voor klassiekers, zoals een goeie spaghetti bolognaise. Daarom bedacht VML Belgium (voorheen Wunderman Thompson Benelux) deze Valentijn iets voor koppels die dol zijn op deze pastaklassieker én op elkaar: Spaghetti d’Amore. Eén heel lange spaghettisliert van maar liefst 6 meter die je samen met je lief kan opslurpen. Romantici krijgen de verse handgedraaide pasta deze week gratis bij aankoop van een traiteurschotel bolognaisesaus die je kan afhalen in alle Lunch Garden-restaurants.
Het idee wordt ondersteund met een campagne op social media en via POS in de Lunch Garden-filialen. Ook heel wat influencers werden door de Spaghetti d'Amore verleid: onder andere Elodie Gabias, Stephanie Planckaert, David Antoine, An-Katrien Casselman en Daniela Prepeliuc vielen voor de meterslange sliert. De actie loopt van 12 februari tot en met 18 februari in alle Lunch Gardens, zolang de voorraad van 1500 slierten strekt.
Credits:
Client: Lunch Garden
Client contact: Ifke Nauwelaerts, Leen Baeten
Agency: VML Belgium
Chief Creative Officer: Klaartje Galle
Creative Directors: Kasper Janssens, Arjen Tarras
Creative team: Thomas Thysens, Olaf Meuleman
Account team: Michelle Stas, Stephanie Romano, Luca Vinck
Strategy: Tom Vingerhoets
Designers: Timothy Helmer, Sofie Luyckx
Copywriters: Jelle Raats, Yves Donceel, Tijs Dejonckheere
DTP: Jan-Bart Debruyne, Anja Van den Broeck
Print Production Director: Sofie Verschaeren
Agency Production: Tim Keeren, Ingeborg Van Hoof
Photography: Sarah Huysmans
Production Company: Friction
Pasta Production: Pastaman, Theo Hagtingius, Anneleen Keysers, Raminta, Zostautaite, Elien Degeetere