Lunch Garden kiest voor Phd Media

Budgets / News

Lunch Garden heeft na een pitch, begeleid door fma Belgium, gekozen voor Phd Media. In een tijdperk waar on- en offline hand in hand gaan, kiest de adverteerder resoluut voor één partner die beide kanalen behartigd. Jo Ringoet, deputy managing director van Phd, is in de wolken met deze belangrijke lokale win: “Lunch Garden is zo één van die iconische lokale merken waar we allemaal een aangename ervaring of herinnering bij hebben. We wilden dit budget absoluut winnen omdat we geloven in de transformatie en het ongelooflijke potentieel van Lunch Garden. We zijn helemaal klaar om erin te vliegen!”  

Ifke Nauwelaerts, chief commercial officer bij Lunch Garden, vult aan: “Het was een interessant pitchproces voor ons en we wensen iedereen te bedanken voor de deelname. De zeer kwalitatieve input van elk agentschap was aangenaam om te zien. Ook onze huidigeagentschappen, Wavemaker en Blue2Purple, die we expliciet willen bedanken voor de goeie samenwerking de voorbije jaren, deden het heel goed in deze pitch. Finaal kan er uiteraard maar 1 winnen en dat was nu Phd Media. Het Phd team en hun strategie staken er net iets meer bovenuit. We kijken alvast heel erg uit naar de samenwerking en versterken ook intern ons team met een Brand Manager om de transformatie samen in te zettten.”