L'Union kreeg de vraag van Febiac om nieuwe gebruikers van gemotoriseerde tweewielers aan te trekken en lanceerde in dit kader de campagne « De motor, mijn vrijheid ». Deze campagne zet aan de hand van online filmpjes de troeven van motoren en scooters in de verf: eropuit trekken, makkelijk parkeren, mobiel en onafhankelijk zijn. Mensen die het voelen kriebelen, worden doorverwezen naar www.Start2Ride.be, een website die hen in 6 stappen begeleidt bij hun eerste kennismaking met de motor of scooter. Via een tell-a-friend actie worden motorrijders op hun beurt aangespoord om ambassadeurs van dit project te worden. Start2Ride werd half januari afgetrapt ter gelegenheid van het Auto-Motosalon. Intussen schreven al meer dan 1.000 mensen zich in.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]