L'Union kreeg de vraag van Febiac om nieuwe gebruikers van gemotoriseerde tweewielers aan te trekken en lanceerde in dit kader de campagne « De motor, mijn vrijheid ». Deze campagne zet aan de hand van online filmpjes de troeven van motoren en scooters in de verf: eropuit trekken, makkelijk parkeren, mobiel en onafhankelijk zijn. Mensen die het voelen kriebelen, worden doorverwezen naar www.Start2Ride.be, een website die hen in 6 stappen begeleidt bij hun eerste kennismaking met de motor of scooter. Via een tell-a-friend actie worden motorrijders op hun beurt aangespoord om ambassadeurs van dit project te worden. Start2Ride werd half januari afgetrapt ter gelegenheid van het Auto-Motosalon. Intussen schreven al meer dan 1.000 mensen zich in.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]