L’Union Starts 2 Ride

L'Union kreeg de vraag van Febiac om nieuwe gebruikers van gemotoriseerde tweewielers aan te trekken en lanceerde in dit kader de campagne « De motor, mijn vrijheid ». Deze campagne zet aan de hand van online filmpjes de troeven van motoren en scooters in de verf: eropuit trekken, makkelijk parkeren, mobiel en onafhankelijk zijn. Mensen die het voelen kriebelen, worden doorverwezen naar www.Start2Ride.be, een website die hen in 6 stappen begeleidt bij hun eerste kennismaking met de motor of scooter. Via een tell-a-friend actie worden motorrijders op hun beurt aangespoord om ambassadeurs van dit project te worden. Start2Ride werd half januari afgetrapt ter gelegenheid van het Auto-Motosalon. Intussen schreven al meer dan 1.000 mensen zich in.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]