Luon haalt de wokpan boven

Na competitie heeft Conimex Nederland zijn digitaal budget toegewezen aan het Mechelse marketingbureau Luon. Overtuigend strategisch advies én een klantgerichte aanpak gaven de doorslag. Conimex wil de Nederlandse consument tonen dat de oosterse keuken veel meer is dan wokken alleen. Want het foodmerk verlegt zijn grenzen van de Indonesische keuken naar die van heel Zuidoost-Azië. Conimex, een autoriteit is op het gebied van oosters koken, wil de gebruiker thuisbrengen in oosterse smaken, trek geven én gaan inspireren om meer te experimenteren met de producten.
Lyon zal instaan voor de digitale vertaling van die nieuwe merkstrategie. Dit gebeurt door de creatie van een vernieuwde site met editorial content in blog- en magazinestijl. Daarnaast bouwt Luon een relationeel programma dat de consument moet inspireren, activeren en doorheen de customer journey zal begeleiden.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]