Luon haalt de wokpan boven

Na competitie heeft Conimex Nederland zijn digitaal budget toegewezen aan het Mechelse marketingbureau Luon. Overtuigend strategisch advies én een klantgerichte aanpak gaven de doorslag. Conimex wil de Nederlandse consument tonen dat de oosterse keuken veel meer is dan wokken alleen. Want het foodmerk verlegt zijn grenzen van de Indonesische keuken naar die van heel Zuidoost-Azië. Conimex, een autoriteit is op het gebied van oosters koken, wil de gebruiker thuisbrengen in oosterse smaken, trek geven én gaan inspireren om meer te experimenteren met de producten.
Lyon zal instaan voor de digitale vertaling van die nieuwe merkstrategie. Dit gebeurt door de creatie van een vernieuwde site met editorial content in blog- en magazinestijl. Daarnaast bouwt Luon een relationeel programma dat de consument moet inspireren, activeren en doorheen de customer journey zal begeleiden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]