Elk jaar duiken er nieuwe technologieën, platformen en trends op, maar ook Google en Facebook kondigen bijna elke week iets nieuws aan. Voor marketeers verandert het landschap continu. Daarom organiseert marketingbureau Luon op 30 maart een nieuwe State of Marketing Wassup sessie met een helder overzicht van de niet te missen trends in 2017.
Hoe gaan we om met mobiel zoekgedrag en mobile performance? Stoot experience content van de troon? Hoe zit het met virtuele realiteit en wat doen we (al) met artificiële intelligentie? Technology evangelist Geert De Laet deelt zijn inzichten en de antwoorden op deze vragen tijdens de State of Marketing. Deelnemers kunnen aan de hand van voorbeelden en praktische tips nadien bepalen welke trends en technieken hun bedrijven en merken het meeste return kunnen opleveren.
De State of Marketing-sessie vindt plaats op donderdag 30 maart, van 9u30 tot 13u00 bij Luon in Mechelen. Deelname is gratis, maar het aantal zitjes is beperkt. Inschrijven kan via www.luon.com/wassup.
Luon is gespecialiseerd in customer relationship marketing. Via slimme campagnes en programma’s bouwt het bureau dialogen, langdurige ervaringen en rendabele relaties tussen merken en hun doelgroep. Luon werkt onder meer voor Unilever, Midas, Sony, Educam, Tech Data, Eni, Alken-Maes, Worldline, Continental en Ello Mobile.