Lürzer's Grand Slam is naar eigen zeggen de enige internationale onderscheiding waarin winnend creatief werk met geld wordt beloond. Dit jaar zijn er bovendien meer categorieën in het leven geroepen. De vakjes waarvoor bureaus kunnen inschrijven zijn in 2019 Film, Print & Outdoor, Digitaal, Promotie & Activatie, Audio & Geluid, Fotografie en Campagne. De deadline voor inzendingen voor Lürzer's Grand Slam is 31 januari 2019.
Bij Lürzer's Grand Slam gaat 60 procent van alle entreegelden rechtstreeks naar de winnaars. Zilveren winnaars ontvangen twee keer zoveel prijzengeld als bronzen winnaars, terwijl gouden winnaars drie keer zoveel prijzengeld ontvangen als zilveren winnaars. Bovendien krijgen alle deelnemers die werk indienen bij Lürzer's Grand Slam een jaar lang een gratis Lürzer's Archiefabonnement. Om deel te nemen aan moeten de inzendingen tussen 1 januari 2017 en 31 december 2018 zijn gepubliceerd.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]