Lürzer's Grand Slam is naar eigen zeggen de enige internationale onderscheiding waarin winnend creatief werk met geld wordt beloond. Dit jaar zijn er bovendien meer categorieën in het leven geroepen. De vakjes waarvoor bureaus kunnen inschrijven zijn in 2019 Film, Print & Outdoor, Digitaal, Promotie & Activatie, Audio & Geluid, Fotografie en Campagne. De deadline voor inzendingen voor Lürzer's Grand Slam is 31 januari 2019.
Bij Lürzer's Grand Slam gaat 60 procent van alle entreegelden rechtstreeks naar de winnaars. Zilveren winnaars ontvangen twee keer zoveel prijzengeld als bronzen winnaars, terwijl gouden winnaars drie keer zoveel prijzengeld ontvangen als zilveren winnaars. Bovendien krijgen alle deelnemers die werk indienen bij Lürzer's Grand Slam een jaar lang een gratis Lürzer's Archiefabonnement. Om deel te nemen aan moeten de inzendingen tussen 1 januari 2017 en 31 december 2018 zijn gepubliceerd.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]