LVT Group dingt opnieuw mee naar Sabre Award

Awards / News

sabre awardsLVT Group, de communicatiegroep van Benelux-agencies voor PR-, marketing- en communicatiediensten, is voor de vierde keer op rij genomineerd voor de SABRE Award voor Best Benelux Consultancy. Bovendien steeg de communicatiegroep, die dit jaar vijfentwintig jaar bestaat, van plaats 163 naar plaats 156 in de wereldwijde Top 250 PR Agency Ranking. De SABRE Awards worden uitgereikt op 22 mei 2019 in Londen. Elk jaar reikt The Holmes Report deze prijzen uit aan opvallende Europese branding-, reputatie- en engagement-campagnes.
Zowel Progress Communications als LVTPR Benelux zijn daarnaast nog genomineerd voor verschillende campagnes. LVTPR dingt mee voor een SABRE Award in de Benelux-categorie met een campagne voor Takeda in samenwerking met The Fat Lady. Progress Communications sleepte twee nominaties in de wacht in de categorieën Marketing to Women (voor Porsche-distributeur PON) en Executive Communications (voor Boeing).
Oprichter en CEO Charly Lammers van Toorenburg hoopt op een herhaling van het succes bij de SABRE Awards van vorig jaar, toen de groep ook al werd verkozen tot Best Benelux Consultancy: “In alle opzichten was 2018 voor de LVT Group een jaar van transformatie, maar ook van groei. Dat is een combinatie die je niet vaak tegenkomt in de agency-wereld. Op groepsniveau deden we aanzienlijke investeringen waarmee onze basis is verbreed. Met onze 80 specialisten en een sterke lokale aanwezigheid met vier kantoren in de Benelux zijn we optimaal ingericht voor elke communicatie-uitdaging van onze klanten.”