Lydian viert zijn twintigste verjaardag. Het Belgische advocatenkantoor klopte aan bij iO om deze verjaardag met een authentieke videocampagne te vieren.
De twintigste verjaardag was voor het advocatenkantoor de geknipte kans om zich te nestelen in het bewustzijn van klanten, potentiële klanten, netwerken, en de huidige en toekomstige collega’s. In de videocampagne — die werd ontwikkeld in samenwerking met iO — komen zes medewerkers van Lydian aan het woord. Ze leggen uit hoe hun job hen toelaat te zijn wie ze zijn en hoe ze de brug maken tussen professionele uitdagingen en persoonlijke drijfveren.
De campagne miste haar doel niet: Lydian werd bekroond tot winnaar in de categorie Employer Branding op de Video Experience Day 2022, georganiseerd door Kanaal Z en AP Hogeschool Antwerpen.
“De keuze voor iO als partner wierp snel haar vruchten af. We wilden in de video’s de nadruk leggen op de waarden van Lydian door onze eigen mensen in de kijker te zetten. Dat is dankzij de jarenlange expertise in video en employer branding van iO erg goed gelukt,” zegt Jan Hofkens, managing partner van Lydian over de samenwerking.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]