Lydian blaast twintig kaarsjes uit met iO

Lydian viert zijn twintigste verjaardag. Het Belgische advocatenkantoor klopte aan bij iO om deze verjaardag met een authentieke videocampagne te vieren.
De twintigste verjaardag was voor het advocatenkantoor de geknipte kans om zich te nestelen in het bewustzijn van klanten, potentiële klanten, netwerken, en de huidige en toekomstige collega’s. In de videocampagne — die werd ontwikkeld in samenwerking met iO — komen zes medewerkers van Lydian aan het woord. Ze leggen uit hoe hun job hen toelaat te zijn wie ze zijn en hoe ze de brug maken tussen professionele uitdagingen en persoonlijke drijfveren.
De campagne miste haar doel niet: Lydian werd bekroond tot winnaar in de categorie Employer Branding op de Video Experience Day 2022, georganiseerd door Kanaal Z en AP Hogeschool Antwerpen.
“De keuze voor iO als partner wierp snel haar vruchten af. We wilden in de video’s de nadruk leggen op de waarden van Lydian door onze eigen mensen in de kijker te zetten. Dat is dankzij de jarenlange expertise in video en employer branding van iO erg goed gelukt,” zegt Jan Hofkens, managing partner van Lydian over de samenwerking.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]