De briefing van YoungDogs Belgium voor de Nederlandse warenhuisketen De Bijenkorf heeft resultaten opgeleverd. Het vrouwelijke duo Lynn Laenen en Steffy Bertels (Friendship) mag in oktober haar valiezen pakken voor een weekje Cannes (voor de tweede keer, want ze wonnen al een briefing tijdens hun studies in 2016). De winnaars werden gekozen door een jury bestaande uit Thierry Van Durme (Sonhouse), Merel Van Den Broeck (Wunderman Thompson Antwerp) en Dennis Vandewalle (LDV United) in de aanwezigheid van De Bijenkorf. Het was de eerste briefing die volledig gewijd was aan radio.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]