De briefing van YoungDogs Belgium voor de Nederlandse warenhuisketen De Bijenkorf heeft resultaten opgeleverd. Het vrouwelijke duo Lynn Laenen en Steffy Bertels (Friendship) mag in oktober haar valiezen pakken voor een weekje Cannes (voor de tweede keer, want ze wonnen al een briefing tijdens hun studies in 2016). De winnaars werden gekozen door een jury bestaande uit Thierry Van Durme (Sonhouse), Merel Van Den Broeck (Wunderman Thompson Antwerp) en Dennis Vandewalle (LDV United) in de aanwezigheid van De Bijenkorf. Het was de eerste briefing die volledig gewijd was aan radio.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]