De briefing van YoungDogs Belgium voor de Nederlandse warenhuisketen De Bijenkorf heeft resultaten opgeleverd. Het vrouwelijke duo Lynn Laenen en Steffy Bertels (Friendship) mag in oktober haar valiezen pakken voor een weekje Cannes (voor de tweede keer, want ze wonnen al een briefing tijdens hun studies in 2016). De winnaars werden gekozen door een jury bestaande uit Thierry Van Durme (Sonhouse), Merel Van Den Broeck (Wunderman Thompson Antwerp) en Dennis Vandewalle (LDV United) in de aanwezigheid van De Bijenkorf. Het was de eerste briefing die volledig gewijd was aan radio.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]