De briefing van YoungDogs Belgium voor de Nederlandse warenhuisketen De Bijenkorf heeft resultaten opgeleverd. Het vrouwelijke duo Lynn Laenen en Steffy Bertels (Friendship) mag in oktober haar valiezen pakken voor een weekje Cannes (voor de tweede keer, want ze wonnen al een briefing tijdens hun studies in 2016). De winnaars werden gekozen door een jury bestaande uit Thierry Van Durme (Sonhouse), Merel Van Den Broeck (Wunderman Thompson Antwerp) en Dennis Vandewalle (LDV United) in de aanwezigheid van De Bijenkorf. Het was de eerste briefing die volledig gewijd was aan radio.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]