De briefing van YoungDogs Belgium voor de Nederlandse warenhuisketen De Bijenkorf heeft resultaten opgeleverd. Het vrouwelijke duo Lynn Laenen en Steffy Bertels (Friendship) mag in oktober haar valiezen pakken voor een weekje Cannes (voor de tweede keer, want ze wonnen al een briefing tijdens hun studies in 2016). De winnaars werden gekozen door een jury bestaande uit Thierry Van Durme (Sonhouse), Merel Van Den Broeck (Wunderman Thompson Antwerp) en Dennis Vandewalle (LDV United) in de aanwezigheid van De Bijenkorf. Het was de eerste briefing die volledig gewijd was aan radio.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]