M Leuven wil in jouw agenda staan

Crea / News

Als M Leuven 15 dagen gratis open is, dan verdient dat een plek op elke kalender en in elke agenda van ‘t land. Want de collectie van het museum is zo verrassend en divers, dat echt iedereen er iets vindt om te doen. Om het goeie voorbeeld te geven, maakte M een gigantische scheurkalender als OOH-activatie, en hing de straten van België vol met z’n blaadjes. Inclusief de notities van fictieve bezoekers: Wintergroenten zaaien met de Zaaier van Constantin Meunier. Worsten gaan kopen aan ‘t vleeskraam van Marina Pinsky. Of zetelhangen voor The TV Mantlepiece van Laure Prouvost. ‘t Maakt niet uit hoe jij je gratis bezoek invult. Als het maar in je agenda staat. Naast posters in de grote Belgische steden komt de campagne tot leven in OOH, op de radio en op social media.  

 

 Credits:

Client team: Ellen Verhelle & Dries Lievens 

Creatives: Helena Vereycken & Philippe Mertens 

Design: Helena Vereycken 

Copy NL: Philippe Mertens 

Copy FR: Vincent De Roose 

Media agency: Ad Some Noise 

Video production: Ad Some Noise 

Videographer: Julien Delfosse 

Sound Production Agency: Sonhouse 

Production calendar: Buroform