Als M Leuven 15 dagen gratis open is, dan verdient dat een plek op elke kalender en in elke agenda van ‘t land. Want de collectie van het museum is zo verrassend en divers, dat echt iedereen er iets vindt om te doen. Om het goeie voorbeeld te geven, maakte M een gigantische scheurkalender als OOH-activatie, en hing de straten van België vol met z’n blaadjes. Inclusief de notities van fictieve bezoekers: Wintergroenten zaaien met de Zaaier van Constantin Meunier. Worsten gaan kopen aan ‘t vleeskraam van Marina Pinsky. Of zetelhangen voor The TV Mantlepiece van Laure Prouvost. ‘t Maakt niet uit hoe jij je gratis bezoek invult. Als het maar in je agenda staat. Naast posters in de grote Belgische steden komt de campagne tot leven in OOH, op de radio en op social media.
Credits:
Client team: Ellen Verhelle & Dries Lievens
Creatives: Helena Vereycken & Philippe Mertens
Design: Helena Vereycken
Copy NL: Philippe Mertens
Copy FR: Vincent De Roose
Media agency: Ad Some Noise
Video production: Ad Some Noise
Videographer: Julien Delfosse
Sound Production Agency: Sonhouse
Production calendar: Buroform