Maakte Dallas een goede campagne?

BinckBank

Crea / News

BinckBank
"Heeft Dallas een goede campagne gemaakt voor BinckBank? Beslis vooral zelf." Die vraag stuurde Dallas zelf rond. En die vraag sluit uiteraard aan bij de campagne die het bureau voor BinckBank maakte. Want stel. Dallas Antwerp lanceert een nieuwe campagne voor BinckBank. Die is gebaseerd op een simpele vraag: Is BinckBank de juiste bank voor u? Voor wie online wil beleggen en geen behoefte heeft aan beleggingsadvies, is het antwoord wellicht ja. Voor wie tegen beter weten in blijft geloven in spaargeld, of voor wie alleen boterhammen belegt, is het antwoord wellicht nee. Hoe dan ook, de campagne - print, radio en online bannering - geeft geen antwoorden, maar nodigt potentiële klanten uit om vooral zelf te beslissen. Net zoals ze met hun beleggingen doen. Is dit een strategie die een efficiënte en leuke campagne oplevert? Beslis vooral zelf.

 

 
Credits:
Client: BinckBank
Contact Client:
Anne-Laura Janssens (Manager Marketing & Sales)
Eddy van Geyte (Teamleader Marketing)
Agency: Dallas Antwerp
Creative Director: Paul Popelier, Stijn Gansemans
Creatives: Stijn Gansemans, Paul Popelier, Koen Nuyts, Stijn Klaver
Account Manager: Julie Potloot
Social media strategy: Thierry De Vynck
Graphic Designer: Erika Kongs
Sound Production: Het Geluidshuis