Wie natuur zegt, zegt Limburg. En wie natuurbeleving zegt, zegt "MaasMechelen". Natuur verkopen als het ultieme 'natuuroplaadpunt' en mensen laten ervaren hoe de natuur van Maasmechelen kan inspireren en energie kan bieden, dat is waar het in de nieuwe brandingcampagnes over gaat. Het resultaat? Het krachtige 'MaasM. Helemaal onze natuur.'-concept werd bedacht door creative agency SirFish met declinaties naar 20m2, televisiespots, social media campagnes en een uniek magazine.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]