Maes Radler klinkt samen met 2000 Belgen   

Marketing / News

Pack Meas RadlerIn navolging van het succes in 2016 luidt Maes Radler opnieuw een samenwerking in met 2000 consumenten uit Vlaanderen en Wallonië. Samen met vrienden en familie gaan zij Maes Radler en de nieuwste smaak Agrum 0.0% proeven. Duizenden consumenten zullen hun mening hierover met Maes Radler delen.

Maes Radler begrijpt de kracht van consumenten en speelt hier behendig op in door met hen samen te werken. Het merk activeert samen met trnd 2000 consumenten tot micro-influencers. Zij kregen elk 30 blikjes Maes Radler toegestuurd om samen met vrienden en familie te proeven. trnd begeleidt hen gedurende 3 weken intensief bij deze beleving en vangt hun meningen en bevindingen op.

« Maes Radler is een echt succesverhaal, het is de verfrissende combinatie van Maes Pils en 100% natuurlijk vruchtensap, » vertelt Jan Rogiers, brand manager van Maes Radler. « We kijken er naar uit om dit succesverhaal van Maes Radler samen met onze consumenten verder te zetten. Met deze activatie geven we de kans aan onze consumenten om het volledige assortiment van Maes Radler te ontdekken, zowel de 2% variëteiten als de 0.0% variëteiten. »

Rogiers stelde zichzelf voorafgaand aan de samenwerking persoonlijk voor aan 2000 consumenten en werd hartelijk verwelkomd door de trnd-community. Het enthousiasme vanuit de trnd-community voor het Maes Radler-avontuur is nu al zichtbaar. « Het is heel leuk om alle enthousiaste opmerkingen en foto’s te bekijken die de consumenten met ons delen, » zegt Lies Lemmens van trnd Benelux. « Maar ook het vertrouwen dat Maes terug opnieuw in trnd stelt door het tweede jaar op rij te investeren in zijn consument is heel leuk. Maes Radler heeft begrepen dat consumenten niet langer passief langs de zijlijn staan, maar dat ze net heel waardevol voor je merk kunnen zijn en je hun kracht kan gebruiken in plaats van ze te negeren. »

https://www.facebook.com/trndBE/videos/386708605062626/