Mag LDV U in vervoering brengen?

Na een strategische en creatieve competitie heeft De Lijn LDV United als communicatiepartner gekozen. Het Antwerpse bureau haalde BBDO, Havas WW Brussels, Kunstmaan en uittredend bureau FamousGrey in... de laatste rechte lijn in.
“LDV ontwikkelde een strategie die perfect aansluit op de visie en de rol die De Lijn wil vervullen in de complexe mobiliteitsproblematiek van vandaag en morgen," verklaart Marc Cammaerts, manager marketing & communicatie bij De Lijn. “Het kwam met een zeer relevante strategische aanbeveling die ook creatief sterk was uitgewerkt .” Bij LDV zijn ze al even enthousiast. “We kijken er ongelofelijk naar uit fans voor De Lijn te mogen gaan creëren,” zegt managing director Petra De Roos daar. “Het is een merk en een mobiliteitsuitdaging die velen van ons na aan het hart ligt - dus de betrokkenheid van het team is ook erg hoog."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]