Mag LDV U in vervoering brengen?
Na een strategische en creatieve competitie heeft De Lijn LDV United als communicatiepartner gekozen. Het Antwerpse bureau haalde BBDO, Havas WW Brussels, Kunstmaan en uittredend bureau FamousGrey in... de laatste rechte lijn in.
“LDV ontwikkelde een strategie die perfect aansluit op de visie en de rol die De Lijn wil vervullen in de complexe mobiliteitsproblematiek van vandaag en morgen," verklaart Marc Cammaerts, manager marketing & communicatie bij De Lijn. “Het kwam met een zeer relevante strategische aanbeveling die ook creatief sterk was uitgewerkt .” Bij LDV zijn ze al even enthousiast. “We kijken er ongelofelijk naar uit fans voor De Lijn te mogen gaan creëren,” zegt managing director Petra De Roos daar. “Het is een merk en een mobiliteitsuitdaging die velen van ons na aan het hart ligt - dus de betrokkenheid van het team is ook erg hoog."
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]