Mag LDV U in vervoering brengen?

De Lijn tram

Budgets / News

De Lijn tram

Na een strategische en creatieve competitie heeft De Lijn LDV United als communicatiepartner gekozen. Het Antwerpse bureau haalde BBDO, Havas WW Brussels, Kunstmaan en uittredend bureau FamousGrey in... de laatste rechte lijn in.

“LDV ontwikkelde een strategie die perfect aansluit op de visie en de rol die De Lijn wil vervullen in de complexe mobiliteitsproblematiek van vandaag en morgen," verklaart Marc Cammaerts, manager marketing & communicatie bij De Lijn. “Het kwam met een zeer relevante strategische aanbeveling die ook creatief sterk was uitgewerkt .” Bij LDV zijn ze al even enthousiast. “We kijken er ongelofelijk naar uit fans voor De Lijn te mogen gaan creëren,” zegt managing director Petra De Roos daar. “Het is een merk en een mobiliteitsuitdaging die velen van ons na aan het hart ligt - dus de betrokkenheid van het team is ook erg hoog."