MAGAZINES SLAAN EEN BLADZIJDE OM


Bovendien zet de regie in op een crossmediale combinatie van gedrukte en digitale dragers, die elkaar buitengewoon goed aanvullen. Deze combinatie garandeert meer content en interactiviteit, waardoor het engagement van de lezer ten opzichte van zijn magazine nog sterker wordt: "Het is bewezen dat digitale platformen de inhoud van een magazine verrijken, en Mag Advertising speelt hierop in. De lezers worden gestimuleerd om een website te bezoeken, informatie op te vragen of zelfs aankopen te doen."

Credits
Creative agency: Shake
Contact press/marketing Mag Advertising: Jérôme Geneste
Commercieel Contact Mag Advertising: Francia Neirinck
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]