
Bovendien zet de regie in op een crossmediale combinatie van gedrukte en digitale dragers, die elkaar buitengewoon goed aanvullen. Deze combinatie garandeert meer content en interactiviteit, waardoor het engagement van de lezer ten opzichte van zijn magazine nog sterker wordt: "Het is bewezen dat digitale platformen de inhoud van een magazine verrijken, en Mag Advertising speelt hierop in. De lezers worden gestimuleerd om een website te bezoeken, informatie op te vragen of zelfs aankopen te doen."

Credits
Creative agency: Shake
Contact press/marketing Mag Advertising: Jérôme Geneste
Commercieel Contact Mag Advertising: Francia Neirinck
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]