MAGAZINES SLAAN EEN BLADZIJDE OM

Crea / Media / News

MAG1802-MM-215x275-Epanouit-NL-DEF Multiplatformcontent, een sterk crossmediaal aanbod in het noorden en zuiden van het land, creatief databeheer en native advertising, brand safety enzovoort: met Mag Advertising zijn 18 magazines zeker van een toekomst waarin hun aanbod optimaal aansluit bij de behoeften van de adverteerders. Mag Advertising wil benadrukken dat magazines altijd al een gunstig medium zijn geweest voor adverteerders: "Het vertrouwen van de lezer in zijn magazine straalt af op de merken die er hun reclameboodschappen in publiceren. Mag Advertising benut dit grote potentieel en bundelt met een crossmediaal aanbod de krachten van de magazines en de digitale wereld. Verhoogde aandacht, een sterke emotionele band, een relevante drager: meer dan eender welk ander medium bieden magazines een kwalitatieve context waardoor adverteerders op een duurzame manier aan hun merk kunnen bouwen."
Bovendien zet de regie in op een crossmediale combinatie van gedrukte en digitale dragers, die elkaar buitengewoon goed aanvullen. Deze combinatie garandeert meer content en interactiviteit, waardoor het engagement van de lezer ten opzichte van zijn magazine nog sterker wordt: "Het is bewezen dat digitale platformen de inhoud van een magazine verrijken, en Mag Advertising speelt hierop in. De lezers worden gestimuleerd om een website te bezoeken, informatie op te vragen of zelfs aankopen te doen."MAG1802-PUB-215x275-Maturite-NL-DEF
 

Credits
Creative agency: Shake
Contact press/marketing Mag Advertising: Jérôme Geneste
Commercieel Contact Mag Advertising: Francia Neirinck