Magis fusioneert marketingervaring met digitaal en content talent

News / People

De voorbije jaren opereerde Magis, als digitaal en content marketing bureau, volledig via de honderd experten vanuit het Brandbloxx-netwerk. Daar is nu verandering in gekomen. Ondertussen opereren Iris Verdoodt, Margo Verhasselt en Sebastiaan Willems als vaste ‘Magis-ians’ in samenwerking met een twintigtal editorial creators, digital marketeers, art directors, omnichannel designers, copywriters, production managers en accounts.

Iris Verdoodt is veelzijdige omnichannel strategy & client director. Ze heeft hiervoor de nodige digitale media-, planning-, strategie- en klantenervaring opgedaan bij Dentsu en Happs Development.

Margo Verhasselt is levendige content & social Manager bij Magis. Ze heeft haar speelse pen al vlijtig geoefend bij De Persgroep als journaliste voor Nina en De Morgen.

Sebastiaan Willems is solide digitale marketeer. Hij heeft zijn professionele vuurdoop gekregen bij Bubka en Mia om vervolgens zijn ‘match’ te vinden bij Magis.

En dan is er natuurlijk nog Alex Thoré. Met meer dan 20 jaar bij Procter&Gamble, Pernod Ricard, Danone, Coca-Cola en Proximus combineert de leider van het bureau een rijkheid aan marketing ervaring met ‘digital native’ en content talent. “Die combinatie geeft dan de magie voor de merken,” zo garandeert hij.