Magnum en Clear Channel spelen met digitale thermometer


Wie "warmte" zegt, zegt natuurlijk ook "ijsjes". Magnum surft op deze trend met een dynamisch digitale out-of-home campagne die gekoppeld is aan de weerstomstandigheden die gunstig zijn voor ontvangst van het bericht. De campagne wordt namelijk pas geactiveerd vanaf een bepaalde temperatuur en biedt een verfrissend en contextueel relevant antwoord dat voldoet aan de verwachtingen van het publiek. Wanneer de thermometer een bepaalde temperatuur overschrijdt en de zon verschijnt, wordt de spot voor Magnum Chocolade Hazelnoot Praliné uitgezonden op de schermen van het City Play-netwerk. Deze weersgevoelige actie benut dus het optimale gebruik van real-time data en de flexibiliteit van het digitaal medium.
De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Unilever, Kinetic, Mindshare en Clear Channel, en is zichtbaar deze zomer - als het warm genoeg is, natuurlijk...

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



