Wie "warmte" zegt, zegt natuurlijk ook "ijsjes". Magnum surft op deze trend met een dynamisch digitale out-of-home campagne die gekoppeld is aan de weerstomstandigheden die gunstig zijn voor ontvangst van het bericht. De campagne wordt namelijk pas geactiveerd vanaf een bepaalde temperatuur en biedt een verfrissend en contextueel relevant antwoord dat voldoet aan de verwachtingen van het publiek. Wanneer de thermometer een bepaalde temperatuur overschrijdt en de zon verschijnt, wordt de spot voor Magnum Chocolade Hazelnoot Praliné uitgezonden op de schermen van het City Play-netwerk. Deze weersgevoelige actie benut dus het optimale gebruik van real-time data en de flexibiliteit van het digitaal medium.
De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Unilever, Kinetic, Mindshare en Clear Channel, en is zichtbaar deze zomer - als het warm genoeg is, natuurlijk...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]