Magnum en Clear Channel spelen met digitale thermometer

Wie "warmte" zegt, zegt natuurlijk ook "ijsjes". Magnum surft op deze trend met een dynamisch digitale out-of-home campagne die gekoppeld is aan de weerstomstandigheden die gunstig zijn voor ontvangst van het bericht. De campagne wordt namelijk pas geactiveerd vanaf een bepaalde temperatuur en biedt een verfrissend en contextueel relevant antwoord dat voldoet aan de verwachtingen van het publiek. Wanneer de thermometer een bepaalde temperatuur overschrijdt en de zon verschijnt, wordt de spot voor Magnum Chocolade Hazelnoot Praliné uitgezonden op de schermen van het City Play-netwerk. Deze weersgevoelige actie benut dus het optimale gebruik van real-time data en de flexibiliteit van het digitaal medium.
De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Unilever, Kinetic, Mindshare en Clear Channel, en is zichtbaar deze zomer - als het warm genoeg is, natuurlijk...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]