Hoewel de e-mail zich geconfronteerd ziet met nieuwe uitdagingen, heeft de BDMA haar recent op het menu geplaatst tegenover sociale media, op het vlak van management van klantenrelaties (CRM). De laatste zijn als communicatiekanaal onontkoombaar geworden in elke marketingstrategie die een aanpak van 360° beoogt. Op het vlak van maximalisatie van de resultaten is het sociale netwerk een ingrediënt geworden dat zo onmisbaar is als het zout op de aardappelen, in het bijzonder Facebook, ‘The Social Network’. “Op fora die gaan over sociale media heeft niemand het ooit over e-mail als link met de CRM maar enkel over cases van Facebook, sociaal netwerk. Vandaar dat het belangrijk is om de twee te verenigen. Om een volledige aanpak te hebben moeten we de sociale netwerken integreren.” dat bevestigt Florent Diverchy digital consultant bij Bisnode.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]