Mail vs sociale netwerken
Hoewel de e-mail zich geconfronteerd ziet met nieuwe uitdagingen, heeft de BDMA haar recent op het menu geplaatst tegenover sociale media, op het vlak van management van klantenrelaties (CRM). De laatste zijn als communicatiekanaal onontkoombaar geworden in elke marketingstrategie die een aanpak van 360° beoogt. Op het vlak van maximalisatie van de resultaten is het sociale netwerk een ingrediënt geworden dat zo onmisbaar is als het zout op de aardappelen, in het bijzonder Facebook, ‘The Social Network’. “Op fora die gaan over sociale media heeft niemand het ooit over e-mail als link met de CRM maar enkel over cases van Facebook, sociaal netwerk. Vandaar dat het belangrijk is om de twee te verenigen. Om een volledige aanpak te hebben moeten we de sociale netwerken integreren.” dat bevestigt Florent Diverchy digital consultant bij Bisnode.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]