Hoewel de e-mail zich geconfronteerd ziet met nieuwe uitdagingen, heeft de BDMA haar recent op het menu geplaatst tegenover sociale media, op het vlak van management van klantenrelaties (CRM). De laatste zijn als communicatiekanaal onontkoombaar geworden in elke marketingstrategie die een aanpak van 360° beoogt. Op het vlak van maximalisatie van de resultaten is het sociale netwerk een ingrediënt geworden dat zo onmisbaar is als het zout op de aardappelen, in het bijzonder Facebook, ‘The Social Network’. “Op fora die gaan over sociale media heeft niemand het ooit over e-mail als link met de CRM maar enkel over cases van Facebook, sociaal netwerk. Vandaar dat het belangrijk is om de twee te verenigen. Om een volledige aanpak te hebben moeten we de sociale netwerken integreren.” dat bevestigt Florent Diverchy digital consultant bij Bisnode.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




